Strona www.rybomaniacy.pl w trakcie modernizacji. !! Przepraszamy za utrudnienia

IV Zawody okręgowe na kanale Elektrowni Pierzchały 23.08.2015

W niedzielę 23.08.2015 roku odbyły się okręgowe zawody spławikowe...

z cyklu GrandPrix na Kanale roboczym Elektrowni w miejscowości Pierzchały. Organizatorem zawodów był PZW Elbląg.

Zbiórka o godzinie 7.00. Zawody 3 godzinne zaplanowano od godziny 9.30 – do 12.30. Wybrano odcinek od mostu czołgowego do zakrętu. Na zawodach zapisało się i wystartowało 31 zawodników z całego okręgu Elbląskiego.

Nasza drużyna wystartowała w pełnym składzie 3 osobowym oraz znajomymi z Braniewa. Wspomnę, że do niedzielnych zawodów przygotowaliśmy się w składzie:

• Paweł
  • Krzysztof
  • Mirosław
  • Maciej
  • Andrzej

Przypomnę, że w tym roku poziom wody pobił rekord niskiego stanu, jakiego jeszcze nie widzieliśmy. Woda była na tyle niska, że każdy z zawodników mógł postawić kosz bardzo nisko opierając nogi kosza na półce betonowej.

W dniu zawodów pogoda dopisywała. Ustawiliśmy taktykę na niewielkie krąpie i płotki, a nawet liczyliśmy na bonusy, które niestety nie uraczyły nas swoją obecnością. Większość zawodników przyjezdnych od samego początku było ustawionych na ukleje. My jako ekipa z Braniewa do samego końca trzymaliśmy ustaloną taktykę, która nas zawiodła.

Najlepszy z drużyny Portalu okazał się Krzysztof klasyfikując się na miejscu 11, kolejny Paweł na miejscu 19 i Mirosław 25.

Nie ukrywamy, że zaskoczył nas brak żerowania płoci i krąpi. Co w konsekwencji przyłożyło się na wynik końcowy. Do samego końca liczyliśmy na większe egzemplarze płoci, krąpi, by zmniejszyć przewagę uklejarzy, niestety nie udało się to nam. Niestety, aby liczyć się w takich zawodach trzeba odławiać pospolite ukleje, których dotychczas unikaliśmy. Myślę, że czas to zmienić. Większość zawodników broni się przed takim wariantem, lecz rzeczywistość jest inna i trzeba się po prostu dostosować do warunków na łowisku i łowić to co daje największy wynik.

Na koniec wędkowania można było się posilić obiadem, kawą czy herbatą.

Wyniki ze strony PZW Elbląg

klasyfikacja ze strony PZW Elbląg

Trzeba będzie lepiej się przygotować na kolejne zawody z cyklu GrandPrix okręgu Elbląskiego, które odbędą się 20 września 2015 roku na rzece Elbląg.

Galeria zdjęć

{gallery}2015.08.23-okregowe{/gallery}

Tekst: Krzysztof

Zdjęcia: Paweł, Krzysztof, Mirosław

© Rybomaniacy 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.